27 جولای , 2024

مجله زومـفا

دنیا منتظرت نمیمونه

پونز پروفایل کسب و کار شماست

امروزه داشتن پروفایل های مختلف در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از واجبات کسب و کار هاست. برای مثال اگر شما یک مغازه یا سوپر مارکت هستید یا یک فروشگاه بزرگ یا یک شرکت یا آژانس هواپیمایی هیچ فرقی نداره در هر پوزیشن و موقعیتی که هستید احتیاج به تبلیغات و حضور در اینترنت دارید.

وقتی کسب نام کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کند باید مشخصات تماس و آدرس شما را پیدا کند. خیلی از مشتریان شما هستند که ممکن آدرس یا شماره شما را گم کرده باشند اما نام کسبوکار شما را به خاطر دارند پس اگر نام شما را در گوگل جستجو کردند باید اطلاعات شما را پیدا کنند.

این فقط یکی از هزاران مزیت حضور در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی هست.

فرض کنید شما در اینستاگرام پیج خوبی دارید که بعد از مدتی متاسفانه از دسترس خارج میشه و دیگه دسترسی به مخاطبین و مشتریان خود ندارید؟ حال باید چه کرد؟ فرض کنید هیچ راهی نیست که حتی مشتریان شما را پیدا کنند.

یکی از روش ها در این مورد داشتن یک پروفایل حرفه ای در سایت پونز هست. که مزیت های زیر را دارد.

  1. با استفاده از نام یا آدرس پیج شما مشتریانتان در گوگل شما را دوباره پیدا می کنند.
  2. شماره تماس ها و آدرس شما به همراه لوکیشن و مپ در صورت نیاز اونجا وجود دارد.
  3. آدرس تمام شبکه های اجتماعی شما با لینک وجود دارد که سریعا مشتری میتونه راه های جدید ارتباطی با شما را پیدا کند.
  4. تصاویر و تیزر ویدیویی شما در پروفایل شما وجود دارد که معرفی کاملی از کسب و کار شما می تواند باشد.
  5. توضیحات کسب و کار تاریخچه و … در صورت نیاز می توانید اضافه کنید.
  6. شانس دیده شدن بین سایر کسب و کار ها  و پروفایل ها را خواهید داشت.
  7. اگر وب سایت داشته باشید حتی لینک وب سایت شما در پروفایل پونز ثبت می شود.
  8. بابت هر بازدید پولی به سایت پونز نمی پردازید و هزینه ناچیزی به صورت سالیانه بابت حق اشتراک میپردازید. (حدود ۷۵۰ هزار تومان سالیانه)
  9. درگیر هزینه های جانبی و اضافی مثل هزینه تمدید دامنه هاست و… نیستید.
  10. همیشه در هر شرایطی پروفایل شما در سایت پونز در دسترس همه کاربران اینترنت داخل ایران خواهد بود.

 

چطور در گوگل خودمان را ثبت کنیم؟

شما با ایجاد پروفایل در وب سایت پونز دقیقاْ همینکار رو انجام می دهید. برای مثال هر کسی نام کسب و کار شما را در گوگل جستجو کند پروفایل شما در وب سایت پونز ثبت شده و دقیقا همان پروفایل نمایش داده می شود.

شامل اطلاعات تماس توضیحات کسبوکار و تصاویر شما – لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی شما و سایر اطلاعات دلخواه شما وجود دارد.

برای ثبت پروفایل خود در گوگل می توانید به لینک ثبت پروفایل پونز مراجعه فرمایید.

 

هزینه ساخت پروفایل در پونز چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ساخت پروفایل در پونز برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در حال حاضر بسیار مناسب تدارک دیده شده به این صورت که شما بابت هر بازدید هزینه ای پرداخت نمی کنید بلکه فقط اشتراک سالیانه تهیه می کنید که سالیانه ۷۵۰ هزار تومان می باشد. این هزینه فقط بابت نگهداری اطلاعات شما در سرور های پونز می باشد.

با ساخت پروفایل در سایت pones.ir دیگر نگران فیلترینگ و مسدود شدن اکانت های خود در شبکه های اجتماعی نباشید زیرا مشتریان شما یک راه ارتباطی به شما پیدا خواهند کرد. کافیست نام کسبوکار شما را در گوگل جستجو کنند تا سایر راه های ارتباطی شما را پیدا کنند.

 

حتی می توانید آدرس پروفایل خود در سایت پونز را روی کارت ویزیت خود قرار دهید تا کاربران یک جا به تمام اطلاعات و لینک های شبکه های اجتماعی شما دسترسی داشته باشند. پونز مختصر و مفید کسب و کار شما را معرفی می کند و راه های ارتباطی شما را قرار می دهد. بدون هیچ تبلیغات اضافه ای و…