27 جولای , 2024

مجله زومـفا

دنیا منتظرت نمیمونه

سیستم صوتی اداری از کجا استعلام بگیریم؟

سیستم صوتی اداری

اگر مسئول خرید شرکت یا سازمانی هستید یا حتی برای یک شرکت خصوصی به دنبال تجهیزات سیستم صوتی اداری هستید در این مقاله قصد داریم هم بهترین و معتبرترین فروشگاه تجهیزات صوتی ایران را به شما معرفی کنیم هم اینکه اطلاعات مفید و مهمی که لازمتون میشه رو در اختیارتون قرار بدیم.

 

سیستم صوتی اداری

باید گفت که سیستم صوتی اداری در هر فضایی ممکن با توجه به نیاز همان مکان متفاوت باشد. اما به طور کلی این سیستم معمولا برای پخش اذان و سیستم پیجینگ اداره به کار می‌رود تا پیام‌های لازم را به گوش کارکنان برساند. ممکن است در سیستم صوتی ساختمان اداری یک موسیقی پس زمینه ملایم هم پخش شود. بنابراین شما باید با توجه به کاربری ساختمان، لوازم مختلفی را نصب کنید.

سیستم صوتی اداری با توجه به تجهیزات مورد استفاده قیمت مختلفی هم دارد که برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها بهتر است از یک فروشگاه معتبر و تخصصی در این زمینه کمک بگیرید.

همانطور که میدانید تجهیزات صوتی اداری کار تخصصی هر فروشگاه صوت و تصویری نیست و شما باید با فروشگاه تخصصی در همین زمینه مشورت کنید یا کالا تهیه کنید چرا که فروشندگان صوت و تصویر اکثرا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند.

برای مثال یکی از معتبرترین فروشگاه های تجهیزات صوتی اداری در ایران فروشگاه آوازتو می باشد که می توانید با آوازتو تماس بگیرید تا هم شما را در این رابطه راهنمایی کنند هم بهترین تجهیزات را به شما معرفی کنند. سپس پیش فاکتور برای شما ارسال می شود و در صورت تایید اقدام به خرید می کنید.

کافیه نام آوازتو را در گوگل جستجو کنید یا به آدرس اینترنتی Avazeto.com مراجعه فرمایید.

 

 

تجهیزات لازم در سیستم صوتی اداری

اما تجهیزات لازم در سیستم صوتی اداری عموماْ اسپیکر ها هستند که در انواع مختلف: دیواری – سقفی – دکوراتیو – ستونی و… به کار گرفته می شوند. در کنار اسپیکر ها انواع دستگاه اذانگو و آمپلی فایر در مدل های مختلف هستند که در دو دسته اهمی و ولتی کارایی دارند.

همچنین انواع میکروفن که در سیستم صوتی اداری اغلب میکروفن پیجینگ (رومیزی) به کار گرفته می شود. البته مدل های زیادی میکروفن وجود دارد مانند میکروفن دستی (در دو مدل باسیم و بیسیم) میکروفن یقه ای و هدمیک یا میکروفن های کنفرانسی و کلا سیستم کنفرانس که یک مبحث جدا محسوب میشه و شامل مواردی همچون منبغ تغذیه و سیستم مرکزی به همراه میکروفن ریاست و میکروفن های شرکت کننده است.

 

سیستم صوت اداره ها

سیستم صوت اداره ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که سعی کردیم در پاراگراف بالا کمی آن ها را توضیح دهیم. اغلب افرادی که تخصص کافی در زمینه اجرای پروژه های سیستم صوتی اداره ها و سازمان ها را داشته باشند بسیار کم است. به همین دلیل رایج ترین مشکلات در سیستم های صوتی اداری و اداره ها را می توان به نبود صدای کافی در همه محیط – وجود نویز و اخلال در پخش و از کار افتادن اسپیکر ها یا امپلی فایر اشاره کرد.

رایج ترین مشکلات سیستم صوتی اداره ها

  1. نبود صدای کافی یا یکنواخت در محیط
  2. وجود نویز یا اخلال در پخش صدا
  3. از کار افتادن اسپیکر ها
  4. سوختن آمپلی فایر

و…

 

اطلاعات مهم در سیستم صوتی اداری

شاید براتون جالب باشه اما فروشگاه آوازتو آماری عجیب از سیستم صوتی اداری در کارخانجات و سازمان ها و… منتشر کرده که تکان دهنده است:

شاید آمار عجیبی به نظر بیاد اما تیم آوازتو تاکنون بیش از 70% پروژه های تجهیز سیستم صوتی اداری را زمانی بر عهده گرفته که مدتی قبل تر با تجهیزاتی بسیار ضعیف و از رده خارج مجهز شده بودند. جالبه بدانید ربطی به میزان بزرگی پروژه هم نداره برای مثال ممکن یک سیستم کوچک دو تا اسپیکر با یک دستگاه اذانگو باشد یا تجهیز یک سالن کنفرانسی مجهز و بزرگ…

به هر حال طبق تجربه ما تقریبا 70% پروژه هایی که با ما تماس میگیرند قبل تر از تجهیزاتی استفاده کردن که یا راضی نبودن، یا کافی نبوده، این برای ما هم خوش آیند نیست چون خیلی اوقات سازمان ها و مراکز دولتی یا غیر دولتی و خصوصی، بعد از یک تجربه بد، خیلی سخت تر اعتماد می‌کنند.

 

برخی از آمارهای مهم دیگر که آوازتو در اختیار تیم تحریریه زومفا قرار داده است:

  • ۹۰٪ افراد گمان می کنند سیستم صوتی اداری و تجاری مربوط به فروشگاه های صوت و تصویر است در حالی که این کار نیاز به افراد متخصص حوزه کار خود دارد.
  • ۴۵٪ شرکت ها و مراکز دولتی پس از تهیه اجناس تازه به فکر راه اندازی یا نصب میفتند که خیلی اوقات پیش آمده که تجهیزات خریداری شده بدون مشورت با افراد متخصص تهیه شده و نصابان ناچاراْ مجبور به نصب همان چیزی که آمده هستند که از آینده آن خبر دارند اما گوش شنوایی وجود ندارد.
  • ۱۵٪ شرکت ها قبل از تجهیز با یک فروشگاه معتبر در زمینه سیستم صوتی اداری مشورت می کنند.
  • ۴۳٪ از مجموعه ها هنوز نمی دانند که شرکت های معتبر علاوه بر تامین تجهیزات لازم برای سیستم صوتی کار اجرا و نصب راهم بر عهده می گیرند.
  • در ۶۰٪ مواقع تجهیزاتی که به شرکت های دولتی فروخته می شود کالای فیک و غیر اصل هستند که هویت کالا توسط فروشنده تغییر کرده است.

 

آمار بسیار تکان دهنده و عجیب هستند. هدف ما در آوازتو شفاف سازی و فرهنگ سازی در این زمینه هست و از تیم زومفا بابت پیگیری این مسئله تشکر می کنیم.

 

بهترین فروشگاه تجهیزات سیستم صوتی اداری در ایران

اما بهترین فروشگاه تجهیزات سیستم صوتی اداری در ایران کدام است؟ همانطور که در مقاله ذکر کردیم تجهیزات سیستم صوتی اداری را باید حتماْ از فروشگاه معتبر و مرتبط با این حوزه تهیه کنید و فروشگاه های لوازم صوتی تصویری لزوماْ گزینه مناسبی نیستند چرا که بیشتر فعالیت این عزیزان در زمینه تجهیزات صوتی منازل و سینما خانواده است.

اما فروشگاهی که قصد معرفی آن را داریم یعنی فروشگاه آوازتو با بیش از ۱۰ سال سابقه اجرای سیستم های صوتی اداری و تامین تجهیزات سیستم صوتی اداری آماده همکاری با شرکت ها و شرکت های پیمان کاری است که قصد انجام کاری سالم و حرفه ای را دارند.

آوازتو هم در این زمینه متخصص و با سابقه است و هم کار اجرا و نصب هم انجام می دهد یعنی میشه گفت ۰ تا ۱۰۰ اجرای پروژه سیستم صوتی اداری خود را می توانید به فروشگاه آوازتو بسپارید.

 

آدرس وب سایت: Avazeto.com

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۳۱۸۰۲۵

شماره موبایل: ۰۹۱۰۲۴۲۰۹۷۹

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان پیروزی