27 جولای , 2024

مجله زومـفا

دنیا منتظرت نمیمونه

تجهیزات صوت رستوران

تجهیزات صوتی رستوران

اگر شما صاحب یک رستوران یا فست فود یا کافی شاپ باشید. بنابراین یک بخش جدایی ناپذیر کار شما پخش موزیک در محیط رستوران یا باغ رستوران می‌باشد. حالا ما باید چه کنیم و از چه تجهیزات صوتی برای رستوران استفاده کنیم؟ همراه زومفا باشید.

اجزاء تجهیزات صوتی رستوران

ابتدا اجزاء تجهیزات صوتی رستوران را برای شما شرح می‌دهیم.

  1. باند و بلندگو (سقفی، دیواری، ستونی یا…)

  2. آمپلی فایر (سیستم پخش و تقویت)

  3. کابل صوتی (کابل صوتی شیلددار مناسب)

  4. میکروفن (رومیزی، پیجینگ، بیسیم دستی و…)

و…

به صورت خلاصه یک محیط رستورانی به تعدادی اسپیکر و یک آمپلی فایر مرکزی جهت کنترل همه اسپیکر ها نیازمند است. سایر موارد مثل میکروفن ممکن در همه رستوران ها کارایی نداشته باشد. چرا که خیلی از رستوران ها فقط پخش موزیک دارند و احتیاجی به میکروفن پیجینگ (برای پیج کردن) ندارند. پس با توجه به نیاز شما سیستم صوتی رستوران شما اختصاصی می شود.

خرید تجهیزات صوتی رستوران

نصب سیستم صوتی رستوران

نصب سیستم صوتی رستوران و اجرای کامل آن توسط تیم پروژه آوازتو انجام می‌شود که تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما منتقل شود. همچنین اگر فقط تجهیزات لازم داشتید ما این تجهیزات را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا خودتان نصب کنید. همه خدمات نصب و انجام سیستم صوتی رستوران در آوازتو انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

صدا یکی از المان های موثر در محیط به شمار می‌رود حالا فرقی نمی‌کنه درباره یک واحد مسکونی صحبت کنیم یا یک واحد اداری یا تجاری، با توجه به هر محیط تجهیزات نیز ممکن است تغییر داشته باشد اما چیزی که واضح است نیاز به شنیدن صدا در محیط های مختلف است. برای مثال یک رستورانی را در نظر بگیرید که فقط در آن صدای قاشق و چنگال شنیده می‌شود و رستورانی که اجرای زنده یا پخش موزیک در محیط باشد و احساس مثبت و خاطره انگیزی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. قطعاً شما رستوران دوم را بیشتر می‌پسندید! پخش یک صدای مطلوب و آرامش بخش در محیط رستوران، کافی شاپ یا فست فود موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می‌شود. هر چه محیط بهتری را فراهم کنید ناخواسته به فروش بهتر خود کمک کرده‌اید.

خُب ممکنه این سوال برای شما رخ بدهد که همه جا که مثل رستوران وفست فود نیاز به پخش موزیک ندارد! بله برای مثال در بیمارستان ها ما نیاز به پخش آهنگ نداریم اما سیستم صوتی جهت اطلاع رسانی ها استفاده می‌شود. یا در محیط های سازمانی ممکن برای سخنرانی و یا جشن ها مورد استفاده قرار بگیرد. بخاطر همین گفتیم با توجه به هر محیط ممکن که تجهیزات نیز متفاوت باشد.

آوازتو تنها یک فروشگاه اینترنتی در زمینه تجهیزات صوتی نیست! بلکه ما در کنار فروش تجهیزات صوتی خدمات نصب و اجرا 0 تا 100 پروژه های سیستم صوتی را انجام می‌دهیم. از جمله این خدمات می‌توان به نصب و راه اندازی سیستم های صوتی، 0 تا 100 اجرای پروژه سیستم صوتی هتل، رستوران، باشگاه ورزشی، باشگاه بدنسازی و… اشاره کرد. در ادامه این صفحه بیشتر در مورد نصب و راه اندازی سیستم صوتی صحبت می کنیم.

 

با توجه به نیاز خود هزینه کنید

هر رستورانی و هر فضایی با توجه به نیاز خود باید هزینه کند. برای اینکار کافیست با مشاورین فروشگاه آوازتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

هر بودجه و هر نیازی که داشته باشید محصولات و پیشنهاداتی برای شما وجود دارد که همکاران فروشگاه آوازتو در این مسیر همراه شما هستند.

مشاوره رایگان قبل از خرید

مشاوره رایگان قبل از خرید فروشگاه آوازتو در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد. کافیست با شماره موبایل 09102420979 و یا شماره ثابت 02133318025 تماس بگیرید. آوازتو نامی معتبر در کشور است که ارسال محصولات به سراسر کشور امکان پذیر است. دفتر مرکزی فروشگاه آوازتو در تهران خیابان پیروزی قرار دارد.